středa 13. června 2007

Zacpěte si uši a poslouchejte…

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak zvláštní musí být život v absolutním tichu? Nebo jaké by to bylo jít na koncert a nic neslyšet? Mnichovská pobočka Fleishman-Hillard připravila jedinečný koncept „Musician in a Box“, aby kreativním způsobem informovala veřejnost o problémech neslyšících.

Speciální projekt, který byl připraven pro „Hear the World“, iniciativu švýcarské společnosti Phonak, se snaží informovat veřejnost o sociálních a emocionálních důsledcích ztráty sluchu a přimět lidi přemýšlet o jedinečné schopnosti vnímat zvukové podněty, kterou mají.

Celý koncept je postaven na hudebnících uzavřených do
zvukotěsné skleněné kostky a kolemjdoucích, kteří jsou postaveni před zvláštní a pro ně neobvyklou situaci, kdy mohou zrakem vnímat hrající skupinu, ale neslyší žádný zvuk. Ze zvukotěsného skleněného hudebního pavilónku je zaveden výstup se sluchátky, díky kterým mohou kolemjdoucí slyšet to, co se odehrává uvnitř kostky.

Pro podpoření hlavní myšlenky projektu byly v okolí kostky distribuovány informační materiály představující problematiku sluchu a jeho ztráty a představující „Hear the World“ iniciativu. Jejím cílem je zvýšit povědomí o tématech sluchu a jeho ztráty a propagovat „dobré slyšení“ po celém světě. Snaží se vzdělávat širokou veřejnost o významu sluchu a o možných řešeních pro ty, kteří mají sluchový handicap. Součástí aktivit „Hear the World“ je dlouhodobá komunikace s názorovými vůdci a širokou veřejností a podpora charitativních organizací a projektů zaměřených na pomoc sluchově handicapovaným. Byla založena také nadace „Hear the world“, jejímž posláním je zvyšovat kvalitu života sluchově handicapovaným a zdokonalovat opatření při prevenci proti ztrátě sluchu. Iniciativa „Hear the world“ také uzavírá partnerství s významnými hudebníky a jinými známými osobnostmi.

Poprvé byla kostka s hudebníky uzavřenými uvnitř představena veřejnosti 15. května 2007 před mnichovským nákupním centrem v rámci testovacího provozu. Protože se projekt setkal s velkým úspěchem, absolvuje nyní cestu po Evropě a stane se součástí významných kulturních událostí a rušných prostranství velkoměst.

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.