úterý 19. června 2007

Co se děje v PR od 12. do 18. června

McDonald má novou kampaň. Greenpeace zaútočili na Kleenex.

McDonald's získal šest matek pro svou novou kampaň
McDonald's zahájil novou PR kampaň, při které nechá nahlédnout 6 matek do zákulisí své výroby a dodávek surovin. Matky nedostanou za tuto činnost zaplaceno, pouze budou mít k dispozici notebook a budou jim hrazeny cesty. Na základě jejich poznatků zveřejní McDonald's na svých stránkách jejich necenzurovaný komentář. Více informací na McDonaldsmom.com

Soutěž projektů PR uzavřena
Agentury a klienti do letošního ročníku České ceny za Public Relations, pořádané asociací APRA, přihlásili celkem 42 projektů. Nejvíce je obsazena kategorie B2C, do které je přihlášeno celkem 14 projektů 9 různých agentur. Vítězové jednotlivých kategorií budou ohlášeni 26. června v Toskánském paláci v Praze. Zdroj: iStrategie.cz

Greenpeace zaútočili na PR kampaň společnosti Kleenex s názvem "Pusťte to ven" Společnost Kimberly-Clark se značkou Kleenex přišla na začátku letošního roku s velmi působivou PR kampaní s názvem „Pusťte to ven“. Při této kampani apelovali na lidské emoce. Vyprávějte nám svůj příběh, smějte se, až vám potečou slzy, nebo si zaplačte, zkrátka pusťte všechno ven, Kleenex je připraven vás zbavit následků.


Kampaň Kleenexu však nečekaně narušili stoupenci organizace Greenpeace, kteří chtěli protestovat proti používání přírodních vláken. Infiltrovali se do skupin oslovených lidí a při vyprávění příběhu nezapomněli zmínit, že je mnohem víc tíží ničení životního prostředí Kleenexem. „Pořád se nemůžu vyrovnat se smrtí mojí babičky,“ říká rozrušeně na kameru vysoký muž na rušné ulici v New Yorku. Poté však naprosto klidně dodává: „Daleko víc mě ale trápí, že společnost Kimberly-Clark namísto recyklovatelných materiálů používá přírodní vlákna z kanadských lesů.“ V jednom ze spotů pak v pozadí roztáhli i demonstrativní plakát. Natočené video si můžete prohlédnout na: http://pranks.com/2007/03/31/greenpeace-hijacks-kleenex-pr-stunt-in-times-square/

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.