pondělí 4. června 2007

Co se děje v PR od 29. května do 4. června

Zpravodajský portál Businessweek.com připravuje novou službu „Business YouTube“. V létě by měla vzniknout česká asociace public affairs. Britská vláda usiluje o ekologické značení zboží.

BusinessWeek spouští "Business YouTube"
Zpravodajský portál Businessweek.com plánuje spustit pro své čtenáře novou službu s názvem „Business YouTube“. Ta umožní zájemcům, kteří přijdou se zajímavým podnikatelským nápadem a předloží jeho plán, zúčastnit se soutěže o jeho financování. Uživatelé „Business YouTube“, budou moci hodnotit každý příspěvek a zvolit vítěze, který pro svůj projekt získá půl milionu dolarů. Zdroj: Mediaweek.com.


Ekologické značení zboží
Britská vláda chce dosáhnout toho, aby veškeré zboží od potravin po automobily bylo v budoucnu značeno z hlediska toho, kolik uhlíku se při jeho výrobě dostalo do ovzduší. K firmám, které se na projektu podílejí, patří například Marks & Spencer nebo výrobce brambůrek Walkers Crisps. Zdroj: Ekolist.cz.


V létě by měla vzniknout česká asociace public affairs
Na jejím vzniku se dohodly společnosti specializující se na public affairs a lobbying. Jedním z cílů asociace je zlepšení vnímání tohoto oboru. Zdroj: M&M.

Nizozemská televizní show byla mystifikací
Reality show nizozemské televize, ve které tři soutěžící s nemocnými ledvinami usilovali o přízeň smrtelně nemocné ženy, která se měla stát dárkyní orgánů pro jednoho z nich, byla mystifikací. Autoři oznámili, že takto chtěli poukázat na krizi ve zdravotnictví a rozpoutat o ní debatu. Zdroj: ČTK.


Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.