pondělí 21. května 2007

Co se děje v PR od 15. - 21. května

Marketérem roku 2006 se stal Petr Fejk, ředitel pražské ZOO. Většina Čechů důvěřuje médiím a armádě

Marketérem roku 2006 se stal Petr Fejk, ředitel pražské ZOO
Soutěž oceňuje osobnosti, které se nejvíce podílí na rozvoji vlastní firmy či instituce, pro níž pracují a na rozvoji marketingu všeobecně. Tuto cenu uděluje Česká marketingová společnost.

Embax Print bude tento rok více zaměřen na reklamu
Veletrh obalů a tisku Embax print se letos víc zaměří na reklamu. Reklama s obalem a tiskem úzce souvisí a její význam v oboru roste, řekl manažer veletrhu Petr Navrátil. Největší veletrh v oboru ve střední Evropě se koná jednou za dva roky. Letos se ho zúčastní kolem 550 vystavovatelů z 27 zemí. Embax začíná na brněnském výstavišti v úterý 22. května, potrvá do pátku.

Většina Čechů důvěřuje médiím a armádě
Dle průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM) se zjistilo, že nejvíce Češi důvěřují rádiu a televizi. Více než polovina občanů také věří armádě a tisku.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Doopravdy ZOO je čím dál tím hezčí.:o) Hlavně žirafy.

Anonymní řekl(a)...

Fejk si to rozhodně zaslouží, jeho práce je v zoo znát na každém kroku

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.