čtvrtek 3. května 2007

Co se děje v PR od 23. - 30. dubna

Asociace PR agentur (www.apra.cz) vyhlásila 2. ročník soutěže Česká cena za public relations (www.cenapr.cz). Ocenění je možné získat v kategoriích Korporátní komunikace, B2B PR, B2C PR, Community relations a letos nově v kategoriích Interní komunikace a Nová digitální média a internet. Účastnit se mohou projekty realizované jak agenturami, tak interními odděleními firem, státních institucí a dalších subjektů.

APRA také zveřejnila hospodářské výsledky členských agentur, ze kterých vyplývá, že polovina členů asociace (ti kteří zveřejňují finanční výsledky) dosáhla v loňském roce příjmů z PR služeb ve výsi 350.5 milionů korun. Porovnání agentur, které zveřejnily výsledky jak v roce 2006, tak v předchozím roce, vykazuje 12% nárůst příjmů z PR služeb. Na prvním místě se (už tradičně) umístila AMI Communications, dále pak Bison & Rose PR a EMC PR. Více na http://www.apra.cz/cz/index.php?show_page=text§ion=8.993.&press_id=32

Halfords hledá PR agenturu. Podle informací Marketing & Media připravuje vstup na český trh mezinárodní řetězec prodejen s jízdmími koly a v současné době hledá PR agenturu, která mu pomůže zvýšit povědomí o značce Halfords na českém trhu.

Státní společnost Mero utrácí podle deníku Právo (28.4.) za mediální, PR a další poradenské služby přes třičtvrtě milionu korun měsíčně. Mero údajně využívá služeb firem AMI Communications, PAN Solutions a M.C. Triton. Právo spekuluje proč potřebuje stoprocentní státní monopolní podnik utrácet takové sumy za mediální a další obdobné služby a zda peníze neslouží spíše na politický lobbing v zájmu vedení Mera.

PR klub pořádá 17.května seminář s názvem Efektivní media relations: jak novináři pracují, co si myslí a co potřebují (http://www.prklub.cz/)

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.