středa 16. května 2007

Co se děje v PR od 1. - 14. května

Henkel získal cenu magazínu PR Report. Online marketing preferuje emaily. iHNed.cz má nový kabát

Henkel získal cenu magazínu PR Report
Iniciativa společnosti Henkel s názvem Rok inovací 2006, zaměřená na sběr inovativních nápadů prostřednictvím svých zaměstnanců, získala cenu magazínu PR Report v kategorii Interní komunikace a Management změn. Slavnostní předávání cen se konalo 19. dubna v Berlíně.

Online marketing preferuje emaily
Online marketingové nástroje čím dál více získávají na popularitě. Podle průzkumu, který uskutečnil časopis PROMO, 72,6 % respondentů použilo e-mail marketing jako součást své marketingové aktivity. Dle průzkumu Forrester Research se zjistilo, že 83 % marketérů používá na reklamu e-mail, což je více než těch, kteří zkusili reklamu přes vyhledávače. Dalším oblíbeným nástrojem je posílání zpráv e-mailem (tzv. newsletters), které využilo asi šest z deseti firem.

Prodej dětského zboží se zvyšuje
Díky zvýšené porodnosti, se zvyšuje i prodej dětského zboží. Obchodníci se radují a zavádí různé věrnostní programy pro rodiče malých dětí. Roste i prodej dětského zboží prostřednictvím internetu.

V metru se zvyšuje konkurence deníků
Deník Metro přišel o svou exkluzivitu, když minulý týden vstoupil do metra také Metropolitní Expres, nejmladší z pražských bezplatných deníků. Třetí bezplatný deník, 24 hodin, je zatím stále ponecháván před vstupem do metra

iHNed.cz má nový kabát
Zpravodajský server Hospodářských novin iHNed.cz, který provozuje Economia Online, představuje svůj nový vzhled. Podoba internetových stránek www.iHNed.cz je výrazně přehlednější, nabízí moderní design a klade důraz na zpravodajství.

1 komentář:

Remi Diligent řekl(a)...

it is a very good idea to blog on the PR industry. I got your link via LinkedIn - another usefull tool :-)

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.