pondělí 28. května 2007

Co se děje v PR od 22. do 28. května

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů, dvě pětiny odrazuje. Americká srdeční asociace zahájila kampaň 'Bad Fats'.

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů, dvě pětiny odrazuje
Dle průzkumu agentury GfK se zjistilo, že každý čtvrtý obyvatel České republiky sleduje reklamní bloky v televizi, naopak dvě pětiny diváků v době, kdy je vysílání přerušeno reklamou, od televize odcházejí. Dále průzkum ukazuje, že do paměti respondentů se nejvíce vryla reklama s Petrem Čtvrtníčkem na Vodafone.

Americká srdeční asociace zahájila kampaň 'Bad Fats'
Americká asociace zabývající se srdečními chorobami zahájila mnohamiliónovou kampaň soustředěnou na dvou webových stránkách: jedna má informační charakter a druhá je animovaná, obě navržené tak, aby seznámily spotřebitele s tím co jsou „dobré“ a „špatné“ tuky.
Animovaní „Tlustí bratři“ Trans a Sat, www.badfatsbrothers.com: Trans miluje hranolky, koblihy a další smažená nebo pečená jídla, jeho starší bratr touží po cheesburgerech, steacích a zmrzlinových pohárech.
Asociace doufá, že „Tlustí bratři“ budou dobrým nástrojem pro virální marketing. Více informací můžete najít na www.americanheart.org, kde kromě jiných věcí naleznete „tukový překladač“, který vám pomůže zjistit, kolik tuku mají různé druhy oblíbených jídel..

Státní správy se snaží zachytit nástup Web 2.0
Organizace veřejné správy se snaží nezaostávat za aktivitami občanů, kteří stále více využívají interaktivní on-line služby a učinily z technologických inovací svou největší prioritu. Společnost Cisco Systems zveřejnila výsledky průzkumu, podle něhož 35 procent z 84 vysokých státních úředníků ze 17 zemí celého světa považuje „zvýšení schopnosti mé organizace inovovat“ pro rok 2007 za prioritu.

Rychlý internet má už každý dvacátý
Během loňského roku se v České republice zdvojnásobil počet vysokorychlostních přípojek k internetu přes pevnou linku. Češi předběhli v rozšíření internetu Polsko. Pozadu ve střední Evropě stále zůstává Slovensko se 3,4 přípojky na stovku obyvatel.

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.