Co se děje v PR od 24. do 30. července
Máte talent? Vytvořte virální video pro Gmail. Online video se šíří virálně
Gmail hledá nejlepší virální video
Gmail vyhlásilo soutěž, ve které hledá nejlepší virální video. Jediné co musíte udělat, je natočit, jak někdo podává obálku s logem Gmailu z levé strany záběru do pravé strany záběu. Když se pak všechna došlá videa poskládají, vznikne dlouhý řetězec předávání obálky. Klipy se budou přijímat do 13. srpna. Z vybraných klipů, které obdrží, se sestaví konečné video, které bude zveřejněné 20. srpna.Gmail tímto videem chce ukázat, jak elektronická pošta spojuje lidi na celém světě, který se tak stává o trochu menším.
A samozřejmě ukázka zde
Zdroj: Stratégie SK
Online video se šíří virálně
57 % internetových uživatelů sleduje video online a 57 % z tohoto čísla posílá jejich oblíbená videa svým přátelům. Každý z nich zašle video více než jednomu člověku – vzhledem k tomu, že 75 % uživatelů internetu říká, že dostávají video od ostatních. Jestli je vaše video určeno věkové skupině od 18 do 29 let, můžete očekávat, že sdílení videa vyskočí na 67 %.
Před tím, než se však rozhodnete vkládat peníze do produkce videa, měli byste vědět, že 62 % lidí, kteří sledují na internetu video, preferují profesionálně vytvořené video a pouze 19 % preferuje video vytvořené amatéry.
Zdroj: Marketing Pilgrim
1 komentář:
škoda že to je tak slabý PR blog.
Okomentovat