pondělí 9. července 2007

Co se děje v PR od 3. do 9. července

Stírají se rozdíly mezi reklamními a PR agenturami? Představení Boeingu 787 Dreamliner mohlo sledovat až 100 milionů diváků. Al Gore a Cameron Diaz vyhlásili soutěž o nejkreativnější „ekospot“ podporující ochranu klimatického prostředí Země

Stírají se rozdíly mezi reklamními a PR agenturami?
Přestože většina PR agentur používá pro komunikaci svých klientů sociální média, PR průmysl jako takový nestačil uchopit nové technologie dostatečně rychle a pevně, a proto teď musí čelit konkurenci z řad jiných komunikačních agentur. To vyplývá ze zprávy, kterou vydal Council of Public Relations Firms. Průzkum, který byl proveden mezi 55 členskými agenturami, ukázal, že dotázané agentury již soupeřily s reklamními a interaktivními agenturami při snaze získat kampaň využívající sociální média a příležitostně s nimi dokonce soupeřily i o získání zakázek na poskytování tradičních PR služeb. Giovanni Rodriguez, spoluautor studie, cítí přicházející krizi identity PR agentur způsobené malou připraveností PR konzultantů přesvědčit klienty, proč by právě PR agentury měly získávat zakázky zaměřené na využití sociálních médií. Ze zprávy vyplývá, že zavedené agentury musí bojovat s nováčky, kteří již do nabídky svých služeb zavedli tradiční PR a sociální média. Agentury by se měly snažit dělat kampaně transparentněji, s menším podílem kontroly nad přenosem sdělení. Zpráva doporučuje agenturám rozšířit své pole působnosti například do oblasti tvorby hudby, videa a výzkumu.


Zdroj: PR Week

Představení Boeingu 787 Dreamliner mohlo sledovat až 100 milionů diváků

Boeing oficiálně představil technologicky pokročilý a k životnímu prostředí šetrnější letoun 787 Dreamliner. Představení nového letounu bylo živě přenášeno satelitem v 9 různých jazycích ve více než 45 zemích a také prostřednictvím webcastu na http://www.boeing.com a http://www.newairplane.com.


Slavnost se konala ve Washingtonu v tovární hale, kde probíhá konečná montáž strojů, a zúčastnilo se jí celkem 15 000 lidí z řad zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů a vládních zástupců. Další mohli sledovat slavnostní představení naživo prostřednictvím satelitu s oboustranným přenosem nebo si přenos stáhnout z internetu. Předpokládá se, že celou akci mohlo sledovat až 100 milionů diváků, díky čemuž můžeme mluvit o jednom z největších firemním televizním a internetovém vysílání v historii.

Dreamliner přepraví první zákazníky v květnu 2008.

Zdroj: PR Newswire

Al Gore a Cameron Diaz vyhlásili soutěž o nejkreativnější „ekospot“ podporující ochranu klimatického prostředí Země

Current TV a The Alliance for Climate Protection ve spolupráci se známými osobnostmi vyhlásili soutěž pod názvem ":60 Seconds to Save the Earth". Mladí lidé v USA, Velké Británii a Irsku mají za úkol vytvořit kreativní ekologické spoty vyzývající ke konkrétnímu jednání či motivující ke změnám vedoucím k boji proti klimatické krizi. Výzva k účasti v soutěži bude ústy Cameron Diaz opakovaně vysílána na Current TV do 12. září.

V porotě soutěže, která 13. listopadu vybere vítěze, zasednou například kromě zmíněné Cameron Diaz, Orlando Bloom nebo George Clooney. Vítězný spot půjde do mezinárodního vysílání a bude k vidění na Current TV, zahrnut do národní kampaně The Alliance for Climate Protection a bude umístěn na MySpace - Impact. Kromě toho vítěz obdrží hybridní auto Toyota a další finalisté elektroniku.

Informace o soutěži a prostor pro přihlášení soutěžních spotů jsou k dispozici na http://www.current.com/ecospot.

Zdroj: PR Newswire

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.