středa 11. července 2007

Dááááááám si sedm piv…

Léto je tady, a pro prodejce to znamená žně. Výjimkou nejsou ani pivovary, kterým právě v létě stoupají prodeje na maximum. Vždyť co je lepšího, než dát si sklenici oroseného zlatavého moku na zahrádce s kamarády? (no přece dát si dvě :)). V boji o zákazníka vymýšlejí pivovary různé akce, promo kampaně, sponzorují koncerty, pořádají dny otevřených dveří, dělají reklamu apod. Pojďme se podívat na to, jaké pivní reklamy kolují na internetu a které jsou nejvtipnější.

Pivo je snad už od jeho vzniku spjato s přáteli, s pohodovou atmosférou, oddychem a relaxem. Většinou toto jsou hodnoty, na které výrobci piva staví při komunikaci a které se promítnou i do reklamy. A když to navíc spojí s humorem, mají velkou šanci na úspěch. Vždyť jde o tak oblíbený nápoj, který si vychutnáte téměř všude - na cestách (http://www.youtube.com/watch?v=7aO3TO5L0bM), na domácím mejdanu (http://www.youtube.com/watch?v=ihZY-nVo8Us), při zařizování bytu (http://www.youtube.com/watch?v=4dHaOwC_4No), při motivaci k domácím pracem (http://www.youtube.com/watch?v=TrAq3tZIj8M) nebo v práci (http://www.youtube.com/watch?v=JI3Y1auTFpU).

Pivní kultura se mění a pivo již není pouze chlapským nápojem. Nicméně muži nadále zůstávají převážnými konzumenty zlatavého moku a tomu přizpůsobují reklamu i někteří výrobci, který se snaží potěšit mužské oko (http://www.youtube.com/watch?v=2X3oo2oPSAM), ego (http://www.youtube.com/watch?v=L11fQ6-QTIc) nebo jen trefně vystihují mužský přístup ke krizovým situacím (http://www.youtube.com/watch?v=I2ahUiGihUQ&mode=related&search), chvílím romantiky (http://www.youtube.com/watch?v=JwZRhcvXHjM&mode=related&search) nebo projevem gentlemanství (http://www.youtube.com/watch?v=oiZZmxSl_8w).

A aby ani majitelé domácích mazlíčků nebyli ošizeni, dávají tvůrci reklam prostor i jejím čtyřnohým miláčkům – ať už je to hodný pes (http://www.youtube.com/watch?v=euAk2LaN9Go), zlý pes (http://www.youtube.com/watch?v=x0mfPMrd79A&NR=1é) nebo pes smolař (http://www.youtube.com/watch?v=o-Xv9BGXbWM).

Co dodat? Snad jen to, ať si užijeme krásné léto a ať nikdy nemusíme hrát papír-nůžky-kámen o poslední láhev piva. Mohlo by to dopadnout špatně. (http://www.youtube.com/watch?v=wV0B3maUK0E)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda nejlepší je Magic fridge...ta fakt vede :))

Anonymní řekl(a)...

I consider, that the theme is rather interesting. I suggest you it to discuss here or in PM.

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.