Ceny APRA za PR 2006 vyhlášeny. Potravináři podpoří zdravý životní styl spoty v televizi.
Česká cena za Public Relations 2006
26. června na slavnostním večeru v Toskánském paláci byly asociací APRA předány ceny za PR 2006. Mezi vítěze patří například v kategorii Business to Business společnost Vodafone Czech republic za projekt Dvanáct odvážných a v kategorii Business to Consumer společnost Bílý Medvěd Public Relations za projekt Autolékárničky Hartmann-Rico pro klienta Hartmann-Rico. Zdroj: APRA
Společnost Dell zahájila novou kampaň, nechala se inspirovat zákazníky
Společnost Dell uvedla novou řadu barevných notebooků v barvě slunce, espreso a růžového plameňáka. Na tuto myšlenku ji přivedlo jejich zákaznické fórum na Ideastorm.com. Notebooky jsou součástí kampaně "Yours is Here", která začala 26. června. Prvním krokem Dellu je tlačit na konkurenci dalším snižováním cen v retailových řetezcích a přizpůsobit se požadavkům zákazníků třeba i nabídkou různých barevných provedení. Zdroj: PR Week
Potravináři podpoří zdravý životní styl spoty v televizi
Potravinářská komora ČR (PK ČR) přichází od července s kampaní zaměřenou na zlepšení zdravotního stavu české populace prostřednictvím změny ve stravovacích a pohybových návycích, která bude probíhat formou televizních spotů vysílaných Českou televizí (ČT).
Tyto dvacetivteřinové animované spoty se objeví na obrazovkách České televize v první půli července, v srpnu, počátkem září a také v listopadu. Česká televize je odvysílá zdarma jako obecně prospěšné sdělení. „Cílem projektu je odlehčenou formou reagovat na vážnou problematiku a upozornit na některé z rizikových faktorů ovlivňujících zdraví, z nichž jsme vybrali nerovnováhu mezi příjmem a výdejem energie, nedostatek pohybu a nedodržování pitného režimu,“ popsal projekt ředitel PK ČR Miroslav Koberna. Zdroj: MaM a Potravinářská komora ČR
pondělí 2. července 2007
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat