pondělí 16. července 2007

Co se děje v PR od 10. do 16. července

Chcete se účastnit virtuální obchodní schůzky? Jděte na Second Life! Darfur o sobě nechává slyšet.

Chcete se účastnit virtuální obchodní schůzky? Jděte na Second Life!

Crowne Plaza představuje virtuální meeting room na Second Life

InterContinenatal Hotels Group (IHG) skočila rovnýma nohama do Second Life. Od 29. června nabízí na svém „ostrově“ Crowne Plaza's „The Place to Meet Island“ konferenční sály k pronajmutí. Virtuální svět simuluje design skutečných místností vhodných pro schůzky. Tento klidný a soukromý ostrov, jak ho IHG nazývá, nabízí tři různé místnosti: executive conference room, divadelní pokoj a společenskou místnost. Nový fenomén je určen zejména pro menší a střední podniky, které se chtějí setkat. Prostor je nyní k dispozici bezplatně. IHG nyní vede speciální schůzky na Second Life, kde představuje zájemcům možnosti jejich obchodních setkání tamtéž.

Místnosti k prohlédnutí: http://www.secondlife.crowneplaza.com/

Zdroj: PR Week

Make some noise

Po hudebním maratonu proti globálnímu oteplování Live Earth chtějí hudební celebrity upozornit na jiný závažný problém a to situaci v sudánském Dárfúru. S projektem Make Some Noise přišla světová organizace pro lidská práva Amnesty International. Díky repertoáru Johna Lennona chtějí upozornit na problémy súdánské provincie, ale zároveň také získat finanční prostředky, které pomohou nejpostiženějším oblastem. Civilní obyvatelstvo v Dárfúru je sužováno vládou podporovanými muslimskými milicemi Džandžávíd. To nenechalo v klidu řadu hvězd v čele s nejznámějším aktivistou dneška, Bonem. Každý ze zúčastněných interpretů si vybral libovolnou píseň z Lennonova sólového repertoáru a nahrál ji bez nároku na honorář. Genocida v Dárfuru trvá už čtyři roky a život stála přes 200 tisíc lidí. Arabské milice Džandžávíd společně s vládními vojsky vyhánějí lidi, zabíjejí a znásilňují. Domovy už muselo opustit 2,5 milionu civilistů.


Zdroj: Aktuálně, Amnesty International




Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.