pondělí 23. července 2007

Co se děje v PR od 17. do 23. července

Společnost Sony přichází s novým spotřebitelským blogem. Sdružení Leukemia & Lymphoma Society zahájilo osmnáctiměsíční charitativní PR kampaň.

Sony spustila spotřebitelský blog
Společnost Sony ohlásila svůj nový spotřebitelský blog (http://news.sel.sony.com/electronicsblog/). Od nového blogu si slibuje, že více přiblíží svým zákazníkům jak své produkty tak i samotnou společnost. Jeho cílem je dát své společnosti lidštější tvář. Zdroj: http://www.prnews.com/

PR kampaň k programu Team In Training
Ku příležitosti 20. narozenin atletického charitativního programu nazývaného Team In Training zahájila newyorská společnost Leukemia & Lymphoma Society osmnáctiměsíční národní PR kampaň s cílem zvýšit povědomí o programu. V jeho rámci trénují profesionální trenéři zájemce z různých skupin, aby se mohli zúčastnit maratónu, půlmaratónu, triatlonu a 100 mílové cyklistické trasy. Výměnou zato účastníci přispějí na podporu krevního výzkumu, léčení zhoubných nemocí leukémie, lymfoma a myeloma. Team In Training byl založen v roce 1988 a doposud pomohl trénovat více než 340 000 jedincům, díky nimž získal 800 miliónů dolarů pro krevní výzkumy, vzdělání a obslužné programy. http://www.teamintraining.org/

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.