pondělí 3. září 2007

Co se děje v PR od 28. srpna do 3. září

Bloomberg spustil turistickou kampaň. Finsko zahájilo svůj boj proti mladým opilcům prostřednictvím kontroverzních plakátů. Evropská komise bojuje s obezitou.

Bloomberg spustil turistickou kampaň
Starosta Mike Bloomberg zahájil 29. srpna novou kampaň na přilákání turistů do New Yorku. Kampaň zahrnuje 50 členný tým, který bude ve městě poskytovat rady, mapy, letáky s tipy, jaká místa by měli turisté navštívit. Americké aerolinie podpoří tuto kampaň svými prostory uvnitř letiště pro reklamu. A v neposlední řadě budou lákat na zajímavá místa Julianne Moore a Robert De Niro, kteří se budou objevovat ve 30 sekundových videích ve 400 taxících a na webových stránkách města New York.
Zdroj: PR Week a Visit NYC

Finsko zahájilo svůj boj proti mladým opilcům prostřednictvím kontroverzních plakátů
Finsko zahájilo kampaň, která je zaměřena na nebezpečí spojená s konzumací lihovin nejmladší finskou generací. Ve městech a v médiích se budou objevovat plakáty mladých lidí v mírně řečeno trapných situacích způsobených alkoholem. Tyto kontroverzní obrázky se staly předmětem diskuzí o tom, zda jde o účinný preventivní krok nebo jen samoúčelnou prezentaci nevídaných nechutností. Na jednom plakátě například najde dívka na internetovém portálu YouTube své vlastní video ve chvíli, kdy potají po "bouřlivé party" močila na ulici, nebo kdy v době, kdy už kvůli vysoké hladině alkoholu v krvi nemohla kontrolovat své vlastní smysly a skončila v posteli úplně cizího muže. Mladík zase v okamžiku, kdy si své opilecké chlapáctví musel dokázat za volantem auta, přejel a zabil člověka.
Jeden z hlavních cílů kampaně je varování před tím, že alkohol lehce přispívá k fatálně chybným rozhodnutím, za něž se pak vystřízlivělý mozek stydí.
Zdroj: ČT 24

Boj s obezitou
Evropská komise se společně s Evropskou fotbalovou asociací UEFA vydala do boje proti obezitě. Připravila reklamu, která má přimět Evropany k častějšímu cvičení či provozování jiných fyzických aktivit. Dle odhadů se s přebytečnými kilogramy v EU potýká asi 22 milionů dětí a jejich počet každoročně roste asi o 400 000. Zmíněná reklama, v níž se na hřišti hráči spíše rozložitějších tvarů sedící v pohodlných křeslech střetávají s běhavými urostlými sportovci, bude pouštěna v přestávkách zápasů Ligy mistrů. Podle EK a UEFA je jejím cílem pokusit se uvolněnou formou zvednout lidi z křesel a nasměrovat je do cvičeben, na hřiště nebo k jakékoli jiné fyzické aktivitě. Očekává se, že během každého zápasu reklamu uvidí kolem 80 až 100 milionů diváků.
Zdroj: Marketing a média a Europa

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.