pondělí 10. září 2007

Co se děje v PR od 4. září do 10. září

Pouze 15 % virálních kampaní je úspěšných. Nová grafika České televize vzbuzuje rozpačité dojmy.

Pouze 15 % virálních kampaní je úspěšných

Dle nejnovější studie společnosti JupiterResearch pouze 15 % virálních kampaní motivovalo oslovené zákazníky, aby dále spontánně šířili odkazy společnosti, která virální kampaň spustila. Vzhledem k této nízké úspěšnosti 55 % marketérů plánuje virální techniky v příštím roce omezit.

Zdroj: MediaBuyerPlanner


Nová grafika České televize vzbuzuje rozpačité dojmy

Česká televize prošla největšími grafickými změnami ve své historii. Změny se dotkly nejen vzhledu všech čtyř programů České televize, ale také tradičního loga a označení jednotlivých kanálů. Bohužel, tyto úpravy na diváky často působily rozpačitě – to dokazují i rychlé úpravy některých prvků v prvním zářijovém týdnu. Kromě grafiky se změna dotkla i označení programů ČT1 a ČT2. Ty byly přejmenovány na jednodušší označení „Jednička“ a „Dvojka“.

Zdroj: RadioTV

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.