pondělí 17. září 2007

Co se děje v PR od 11. září do 17. září

Lunar X Prize sponzorován společností Google. Wrigley propaguje fitness.

Lunar X Prize sponzorován společností Google

Nadace X Prize Foundation ve spolupráci se společností Google Inc. uspořádaly závod robotů na Měsíc. Různé soukromé firmy z celého světa budou soutěžit o to, čí robot financovaný ze soukromých prostředků nejdříve přistane na Měsíc, na měsíčním povrchu urazí alespoň 500 metrů, odešle odtud zpět na Zem videozáznam, kvalitní panoramatické fotografie a další data. Vítězové obdrží 30 milionů amerických dolarů. Soutěž, která má za cíl nalézt cenově efektivní řešení pro výzkum kosmu roboty, bude probíhat do 31.12.2012.

Zdroj: Finanční noviny


Wrigley propaguje fitness

Společnost Wrigley spustila kampaň, která má přimět Američany více chodit a snižovat počet spotřebovaných kalorií žvýkáním žvýkaček bez cukru namísto vysoko kalorických tyčinek. Tato kampaň si dává za cíl dva body – po následujících 100 dní si její účastnící změní svůj denní harmonogram – budou chodit každý den více kroků, 2000 kroků je přibližně jedna míle a sníží počet kalorií žvýkačkami namísto vysoko kalorických tyčinek. Prvních 2000 účastníků, kteří se podepíší pod tuto kampaň obdrží zdarma krokoměr a láhev na vodu. Na stránkách si mohou účastníci zapisovat své pokroky a pocity.

Zdroj: PR week a Walk and Chew Gum

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.