pondělí 24. září 2007

Co se děje v PR od 18. září do 24. září

MTV spouští nový internetový portál. Internetové reklamy odrazují surfaře.

MTV spouští nový internetový portál

Ve spolupráci se společnostmi Microsoft a AOL vytvořila hudební stanice MTV novou sociální stránku Think.MTV.com, která si bere za cíl povzbudit mladé lidi k politické a sociální aktivitě.

Portálu chce zjednodušit mladým přístup k informacím ze sociální a politické oblasti a umožnit jim komunikovat s jinými lidmi podobného nebo naopak zcela odlišného názoru. Na této stránce si mohou také návštěvníci založit profil, vložit fotky či videa.

Zdroj: Stratégie online a Think MTV


Internetové reklamy odrazují surfaře

Online reklamy mohou mít negativní vliv na promované produkty. To dokazuje nejnovější studie, kterou zveřejnil portál HowTo.tv. Průzkumy dále dokazují, že polovina návštěvníků opustila své oblíbené stránky kvůli otravné reklamě. Tyto reklamy neuškodí pouze návštěvnosti stránek ale i samotným produktům. Více jak 95 % z 1400 dotazovaných lidí uvedlo, že otravné reklamy je odrazují od koupě značky, pro kterou bylo tato reklama vytvořena.

Zdroj: Guardian Unlimited a Howto.tv

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.