středa 26. března 2008

Moje máma je on-line

Pomalu ale jistě se vyhledávání, online nakupování a sdružování na společenských/sociálních sítích stává součástí každodenní rutiny našich matek. Podle nové studie, kterou v USA provedl eMarketer, je dnes ze všech žen, které jsou online, více než 40 % – přibližně 35 milionů – matky, které mají doma dítě ve věku do 18 let.




Online aktivních je přibližně 86 % žen, které mají alespoň jedno dítě. Mezi těhotnými ženami a ženami, které dítě plánují v horizontu jednoho roku je neskutečných 94 % z nich online. Skoro polovina žen (47 %), které se průzkumu zúčastnily zmínilo fakt, že jsou na internetu více a častěji od té doby co mají děti.


Nemyslete si však, že mámy tráví většinu či všechen čas na internetu vyhledáváním nejrůznějších rodičovských rad a pomoci. 94 % matek ve věku 25-54 let navštěvuje nejrůznější zpravodajské portály, 89 % navštěvuje vyhledávače a navigační stránky a 85 % vyhledává zábavu. Z průzkumu také jasně vyplývá, že internet hraje klíčovou roli v nákupním rozhodovacím procesu - celých 68 % matek přes internet pravidelně nakupuje a vyhledává informace o výrobcích.


Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.