pondělí 15. října 2007

Co se děje v PR od 9. do 15. října

MF Dnes zahájila nový projekt „Studenti čtou a píši noviny“. Radiožurnál zahájil novou kampaň. Sony Bravia rozšiřuje svoji sérii reklam. Tesco zahajuje prodej bio produktů.

MF Dnes zahájila nový projekt „Studenti čtou a píši noviny“

Cílem tohoto projektu je přivést studenty ke čtení denního tisku a nabídnout jim možnost spolupodílet se na vydávání deníku MF Dnes. V rámci projektu dostává 18 780 studentů ze 317 středních škol každý den výtisk MF Dnes, se kterým v průběhu výuky českého jazyka, zeměpisu či dějepisu pracují. V následujících 14 dnech se též mohou studenti podělit o své názory se čtenáři tohoto deníku v regionálních přílohách MF Dnes.

Zdroj: idnes.cz


Radiožurnál zahájil novou kampaň

Na základě snížené poslechovosti této stanice se Radiožurnál rozhodl zahájit novou kampaň za účelem opětovného získání svých ztracených a nových posluchačů. Kromě zpřehlednění ranního vysílání se Radiožurnál snaží dostat do podvědomí promoakcí, během níž bude v průběhu října rozdávat plátěné nákupní tašky s motivy říjnové kampaně.

Zdroj: Radio TV a Marketing a média

Sony Bravia rozšiřuje svoji sérii reklam


Sony Bravia již uvedla dva televizní spoty, které byly tak úspěšné, že si je lidé dále přeposílali prostřednictvím internetu. O tento jev – aby se reklama šířila virálně se snaží mnoho firem a často bezúspěšně, ale společnosti Sony Bravio se to podařilo již dvakrát. Bude i tato třetí reklama tak úspěšná? Posuďte sami.
Spot s názvem Play-Doh, který se točil celý víkend v New Yorku připravovalo 3 týdny 40 animátorů a na jeho výrobu se použilo 2,5 tuny materiálu (plastelíny). Hudbu k reklamě zajistili Rolling Stones s písní „She's A Rainbow“.

Zdroj: Stratégie SK

Tesco zahajuje prodej bio produktů


Bio produkty nyní zažívají velký boom a tak stále více prodejen uvádí na trh své vlastní produktové řady biopotravin. Tesco následuje své konkurenty a přináší na trh novou produktovou řadu bio potravin „Tesco Organic“. Součástí propagace nové řady biovýrobků budou i ochutnávky a průzkumy spotřebitelských názorů, jež budou přímo v obchodech probíhat během prvních týdnů prodeje.

Zdroj: Tesco a Q magazin

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.