úterý 28. srpna 2007

Co se děje v PR od 21. srpna do 27. srpna

Čína znovu přitvrdila vůči bloggerům. Budoucnost je v online video reklamě.

Čína znovu přitvrdila vůči bloggerům
Vládní agentura Internet Society of China zveřejnila "pakt sebekázně", který podle organizace Reportéři bez hranic podepsalo nejméně 20 předních poskytovatelů blogovacího prostoru včetně Yahoo.cn a MSN.cn. Pakt vyzývá poskytovatele k registraci a ukládání jmen a kontaktních informací bloggerů, monitorování komentářů a včasnému mazání "nelegálních a špatných informací". Získané informace vláda používá k perzekuci novinářů.
Jedním z desítek kyberdizidentů je Che Wej-Chu z provincie Chunan. Přispěvovatel nezávislého serveru o Číně boxun a tvůrce vlastního blogu, kde například kritizoval zvýšení cen vepřového, je již měsíc zadržován v psychiatrické léčebně proti své vůli.

Zdroj: Mediář


Budoucnost je v online video reklamě
Podle výzkumů společnosti Conchango ve Velké Británii je zřejmé, že nový formát video reklam na internetu se bude těšit oblibě. Dle studie až 1/3 uživatelů internetu ve Velké Británii preferuje video před ostatním online obsahem jako je například text nebo podcasty. 25 % dotazovaných se vyjádřilo, že informace doručená prostřednictvím videa je lehčeji pochopitelná. Tuto jednoduchou formu reklamy spustil i zábavný videoportál YouTube, který od minulé středy začal provozovat 10 sekundovou video reklamu, která se zobrazuje v dolní části video rozhraní.

Zdroj: MediaGuardian

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.