úterý 13. listopadu 2007

Co se děje v PR od 6. do 12. listopadu

Česko – cílová destinace spamu. Správný krok Respektu? Reklama má vliv na to, co děti pijí. Demonstrace za propuštění egyptského bloggera.

Česko – cílová destinace spamu
Nedávná akce Den proti spamu přinesla otázku, jak velký problém je spam v České republice. Dle výzkumu společnosti Gartner podíl spamu u uživatelů se pohybuje vysoko - přibližně 85 až 90 procent pošty tvoří spam.

Zdroj: Lupa.cz

Správný krok Respektu?
V září tohoto roku se Respekt odhodlal k odvážnému kroku. Změnit tvář svého časopisu – přešel na barevný, časopisový formát. Čekalo se, jak čtenáři na tento krok zareagují a oni zareagovali pozitivně. Za září, první měsíc, kdy časopis vyšel v nové podobě, stoupl prodej o 60 procent a též čtyřnásobně vzrostly příjmy z inzerce.

Zdroj: Lidovky.cz

Reklama má vliv na to, co děti pijí
Dle psycholožky Jany Porubcové hlavní důvod, proč děti jsou snadno ovlivnitelné reklamami, je jejich potřeba se s někým anebo s něčím ztotožnit, proto se v reklamách často objevují různé populární osobnosti. Mezi strategie reklam společností Coca Cola a dalších je též pořádat různé soutěže spojené se zajímavými odměnami, které děti také často lehce zlákají.

Zdroj: Stratégie.sk

Demonstrace za propuštění egyptského bloggera
Dne 9.11. se ve více než patnácti hlavních městech včetně Prahy demonstrovalo za propuštění egyptského bloggera Karíma Ámera. Ten byl zadržen kvůli vyjadřování svých názorů a letos v únoru odsouzen k čtyřletému vězení. Student je první, kdo byl v Egyptě odsouzen za kritiku náboženských autorit, islámu a prezidenta Mubaraka zveřejněnou na internetu.

Zdroj: Econnect

Žádné komentáře:

 
Tento blog vytvářejí zaměstnanci PR agentury Fleishman-Hillard (www.fleishman.cz), názory jednotlivých zaměstnanců nemusí vyjadřovat stanovisko zaměstnavatele.