tag:blogger.com,1999:blog-41954145700668173602024-02-19T17:00:32.549+01:00šPRoch1. český blog o PR, marketingu a komunikaciBarahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.comBlogger100125tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-70965663806907302042008-10-14T15:11:00.007+02:002008-10-14T15:24:02.926+02:00ZKUSTE ŽIVOT V AFRICE!Pampers a UNICEF, v rámci unikátní kampaně 1 balení = 1 vakcína, představí africká řemesla, hudbu, ochutnávku afrických jídel, ale také dílničky pro šikovné ručičky pro maminky i jejich děti Značka Pampers, která je již téměř 40 let uznávaným jménem v oblasti péče o děti, pořádá velkou akci v pražské ZOO pro děti, jejich maminky a pro všechny návštěvníky, kteří chtějí vidět alespoň střípky ze Barahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.com11tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-31965106318029261162008-09-22T17:56:00.000+02:002008-09-29T20:00:16.090+02:00Holcim obléknul Elišku Bučkovou a další finalistky České Miss 2008 do modelů vyrobených z obalů od cementuV rámci kampaně „Zapomeňte na šedý průměr“ uvedl Holcim Česko, přední dodavatel stavebních materiálů, na trh nově značené cementy – Variocem a Extracem. Kromě tradičně vysoké kvality, nabízí oba produkty především snadnější orientaci při výběru vhodného typu cementu. Jak ale tyto informace dostat co nejatraktivnějším způsobem k novinářům a prostřednictvím médií ke spotřebitelům?Koncept akce pro Dagmarhttp://www.blogger.com/profile/03640248908836658520noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-3956693143299433002008-09-17T14:29:00.002+02:002008-09-17T14:41:12.865+02:00Vzpomínejme...Jako vzpomínku na našeho nejmenovaného bývalého kolegu Ondřeje von Schmidta, bych chtěla dnes uveřejnit pozůstatek jeho dávné kreativity, který jsem nalezla při svém stěhování zapadlý za pelestí postele (jak se to tam dostalo to opravdu nevím). Jedná se o skvost české literatury a chloubu všech píárů....oslavná óda na PR (berte to prosím s nadsázkou :))Píseň PR konzultantůOndřej SchmidtTisková jeBarahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-77570789417837201042008-08-27T11:09:00.000+02:002008-09-09T11:22:07.675+02:00Top 10 nejúspěšnějších projektů v Evropské soutěži za společenskou odpovědnostV sobotu 23. srpna se sešli porotci národního kola první mezinárodní soutěže hodnotící společenskou odpovědnost firem (CSR), do kterého se mohly zapojit firmy působící v České republice. Společně vyhodnotili a oznámili žebříček deseti firem, které nejlépe splnily soutěžní kritéria. Soutěž byla vyhlášena 1.5.2008 a firmy mohly přihlašovat své projekty do 15.6.2008. Přihlásily se celkem dvě desítkyPavlahttp://www.blogger.com/profile/17290772029380542029noreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-28592714959543168732008-08-25T16:57:00.003+02:002008-08-25T17:01:31.566+02:00Z píáristky matkou a naopakVlastně ani nevím, jak se to stalo a stala se ze mě matka. V lednu k nám přijel malý chlapeček, rázem se stal středem vesmíru a náš dosavadní život obrátil vzhůru nohama. Přesto jsem odmítla odejít z práce a stát se maminou na plný úvazek. Takže už tři měsíce po porodu jsem se vrátila zpátky do zaměstnání. Sice jen na částečný úvazek, ale přece. Chcete vědět, jak to funguje v praxi, když nemáte Dagmarhttp://www.blogger.com/profile/03640248908836658520noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-47077928662693252872008-08-11T17:02:00.020+02:002008-08-11T17:37:43.091+02:00O PR na zahraničních blozíchHledat na českém internetu blogy o PR, médiích, marketingu nebo dokonce blogy samotných PR agentur chce hodně trpělivosti a umu. Pokud se však rozhodnete prozkoumávat zahraniční stránky, věřte, že na tom budete mnohem lépe. Blogů věnujících se public relations je nepřeberné množství, bohužel však i zde platí, že ne všechny jsou aktivní a nabídnou čtenářům alespoň trochu kvalitní obsah. Ponořili Lenkahttp://www.blogger.com/profile/17483003612097987165noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-77685600096450079322008-08-04T09:07:00.002+02:002008-08-04T18:07:58.131+02:00Která média nejvíce ovlivňují chování spotřebitelů?Na tuto otázku odpovídá nedávná studie Fleishman-Hillard „Index vlivu digitálních médií“, která zkoumá a měří vliv médií na chování a rozhodování spotřebitelů ve Velké Británii, Německu a Francii. Studie překvapivě ukazuje, že v životě spotřebitelů dominuje internet, který svým vlivem významně předstihuje i televizi. Hlavní závěry studie:• Ve zkoumaných zemích má internet zhruba dvojnásobný vliv Anonymousnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-64310566059341306872008-07-31T14:35:00.002+02:002008-08-01T13:54:26.384+02:00Manažeři chtějí zákaznická centra jako komunikační platformu pro řešení problémů 24/7Devět z deseti manažerů chce, aby dodavatelé a partneři byli vždy dosažitelní pro řešení problémů. Podle nezávislého průzkumu zadaného společností Avaya, by si 91 procent manažerů s větší pravděpodobností vybralo dodavatele, který zajistí provoz zákaznického centra v nepřetržitém režimu. Více než 89 procent respondentů uvedlo, že jsou ochotni za neustálý přístup zaplatit vyšší cenu. Z toho Roberthttp://www.blogger.com/profile/07373761522539415259noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-44692794445909068282008-07-22T11:01:00.002+02:002008-07-22T11:04:22.194+02:00Trendy, které hýbou digitálním světem mladýchSpecializovaná skupina NGT (Next Great Thing) působící v rámci Fleishman-Hillard sleduje trendy v komunikaci poháněné mládeží na celém světě. To, jak mladí lidé používají nová média ovlivňuje rozhodování o investicích a strategiích firem. Globální trendy, které hýbou digitálním světem mezi mládeží, budou mít brzy vliv na všechny obory komunikace. Jinými slovy řečeno, kdo udrží krok, vyhraje… Pavlahttp://www.blogger.com/profile/17290772029380542029noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-77390652476540729562008-07-15T18:06:00.001+02:002008-07-15T18:06:38.972+02:00Social Networking Wars: Episode 1 Upsali jste duši virtuálnímu světu? Facebook, MySpace, Second Life a spol. jsou vám v patách... Zatímco bojují o vaši přízeň sledovanost vaší reality dramaticky klesá. Sociální sítě ukrajují víc a víc z vašeho života... Ale ještě je šance se zachránit. Ať vás provází síla!Anonymousnoreply@blogger.com3tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-76566316416791888652008-07-09T10:47:00.008+02:002008-07-10T09:35:37.117+02:00Volby na internetu aneb jak Obama získal digitální světO tom, že v USA probíhají volby, ví snad opravdu každý. Kromě toho, že se rozhoduje o hlavě světové velmoci, která leccos ovlivňuje také v mezinárodním měřítku, si tato událost zaslouží pozornost i z důvodu fascinující komunikace jednotlivých kandidátů na post šéfa bílého domu.Poprvé v historii se setkáváme s masivním využitím internetu, který zvláště u Barracka Obamy otevřel dveře milionům Monikahttp://www.blogger.com/profile/04602752455727179481noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-43519650223442882642008-07-02T17:41:00.002+02:002008-07-10T10:00:47.696+02:00„…Vstupujeme do éry, kdy obsah médií budou utvářet samotní spotřebitelé…“Na konci minulého týdne poctil Prahu svou návštěvou Dave Senay, prezident a CEO Fleishman-Hillard, největší PR agentury na světě. Cílem jeho návštěvy bylo především představit české odborné veřejnosti nové trendy v oboru komunikace a upozornit na význam digitálních médií v současném světě. Dave strávil v hlavním městě České republiky dva dny. Jeho nabitý program vyvrcholil seminářem, který Romanhttp://www.blogger.com/profile/14703145700945770241noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-20967662843868583502008-06-18T14:52:00.000+02:002008-06-23T08:19:04.339+02:00Nový digitální předěl: mobilní zaměstnanci posilují své postaveníMéně než pětina firem (17%) umožňuje všem svým zaměstnancům pracovat pružně každý den, i když 94% evropských pracovních sil takovou možnost očekává. Tento fakt představuje rostoucí riziko v celé Evropě, protože téměř třetina zaměstnanců (31%) říká, že by změnilo zaměstnání kvůli možnosti pružné práce. Tyto závěry ukázal nový nezávislý průzkum zadaný společností Avaya. Průzkum s názvem FlexibilníRoberthttp://www.blogger.com/profile/07373761522539415259noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-18231217324909894992008-06-13T09:19:00.002+02:002008-06-13T09:23:38.673+02:00Mluvte jejich řečí a budou vás milovat!Tak nějak by se daly do jedné věty shrnout marketingově-komunikační poučky o tom, jak je opravdu důležité důkladně poznat a dobře znát naši cílovou skupinu, abychom se cítili jako v jejich kůži, naladili se na jejich vlnu, „zapadli“ mezi ně, mluvili jejich řečí – prostě abychom mohli efektivně a s kýženým výsledkem komunikovat produkty a služby naše/klientů. Stačí mluvit jejich řečí a budou vás Pavlahttp://www.blogger.com/profile/17290772029380542029noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-1774356983195150942008-06-11T16:22:00.001+02:002008-06-17T16:31:50.564+02:00Fleishman-Hillard získal 2. místo v soutěži Česká cena za Public Relations 2007Agentura Fleishman-Hillard získala v letošním ročníku soutěže Česká cena za Public Relations stříbrné ocenění v kategorii Business to Business PR. Oceněn byl projekt pro Magistrát Hlavního města Prahy – Odbor Fondů Evropské unie s názvem: Propagace programu JPD 2 s návazností na nové programové období. Cílem této kampaně bylo zvýšení povědomí pražských institucí a firem o možnostech a způsobechAnonymousnoreply@blogger.com16tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-10246188601267184392008-06-10T09:54:00.003+02:002008-06-10T10:06:03.701+02:00Ministryně Stehlíková převzala záštitu nad Evropskou cenou za společenskou odpovědnost firemMUDr. Džamila Stehlíková, ministryně Vlády České republiky pro lidská práva a národnostní menšiny, převzala záštitu nad mezinárodní soutěží The European Corporate Responsibility Award (Evropská cena za společenskou odpovědnost firem). Organizátorem soutěže v České republice je největší česká poradenská společnost M.C.TRITON a odborným partnerem je občanské sdružení Fórum dárců. Hlavním cílem Barahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-28493835373074074212008-06-06T12:20:00.006+02:002008-06-06T13:12:18.885+02:00Vítejte v kokpituŠestibodový bezpečnostní pás je zapnutý. Poslední kontrola vysílače. Motory burácí. Adrenalin cloumá každým milimetrem vašeho těla. Startovací světla za okamžik ukážou zelenou…. Plný plyn!!! Že by klukovský sen? Ne, realita. Zážitek na celý život se naskytl pěti českým a dvěma slovenským novinářům, kteří s námi jeli na press trip společnosti DuPont na Hungaroring a stali se na jeden den jezdcem Zolihttp://www.blogger.com/profile/08586057930327201327noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-45064562072946923942008-06-04T17:05:00.012+02:002008-06-04T17:25:25.126+02:00Je Dům Šance bez šance?Zástupci občanského sdružení Šance předali dnes na tiskové konferenci "otevřený dopis komerčně zneužívané mládeže" zástupci Prahy 5 - Ondřeji Velkovi (SZ) - neuvolněnému předsedovi Kontrolního výboru MČ Praha 5. Tento dopis je reakcí "dětí ulice" na neodůvodněnou výpověď Prahy 5 ojedinělému projektu "Dům Šance", který pomáhá mládeži bez domova zařadit se zpět do normálního života. Tiskové Barahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-63031249759820213472008-05-26T10:56:00.014+02:002008-06-04T17:24:19.903+02:001. EVROPSKÁ SOUTĚŽ V OBLASTI CSRV České republice byla zahájena mezinárodní soutěž v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR) s důrazem na strategický a inovativní přístup k CSR a na realizaci CSR aktivit v rámci všech aspektů podnikání.Přihlásit se může každá firma podnikající v ČR, která se zaregistruje, splní kvalifikační kritéria pro účast a vyplní přihlášku. Firmy mohou v soutěži představit své úspěšné CSR projekty Barahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-43933172787983585022008-05-19T10:42:00.001+02:002008-05-19T10:47:55.514+02:00Dobře cílená komunikace nemusí být vědaAdobe Systems uvedlo na trh studentskou edici produktů se speciálními cenami. Zadání pro PR bylo jednoduché: nejefektivněji touto informací zasáhnout co nejširší okruh potenciálních zákazníků z řad vysokoškolských studentů. Chvíli to vypadalo jako těžký oříšek, za několik dní ale bylo jasno. V médiích s IT zaměřením se informace rozšířila velmi rychle. Zbývalo ale vyřešit, jak pokrýt celou dobu Roberthttp://www.blogger.com/profile/07373761522539415259noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-44904400595926739452008-05-12T17:51:00.003+02:002008-05-12T17:58:16.979+02:00Moderní technologie vs. teenageřiJsou nové technologie opravdu tím, co výrazně odlišuje mladé lidi od generace svých rodičů a to, co zhoršuje sociální vztahy? Nebo právě díky nim rostou možnosti komunikace a rozšiřují se sociální okruhy? Správná odpověď bude pravděpodobně obojí. Psaní textovek je ve skutečnosti u mladých jedním z nejoblíbenějších prostředků komunikace, dokonce i pro vyznání lásky. SMS zprávy spolu s instant Lenkahttp://www.blogger.com/profile/17483003612097987165noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-31779523238784811432008-05-06T11:35:00.003+02:002008-05-06T11:53:13.337+02:00Apocalypse now....Manila nas privitala neuveritelnym vedrem, vsudypritomnym pronikavym pachem z malych jidelen a konecne brutalnim smradem z malych motorek se sajtkarou, recenych tricycle. Je to tady nejcastejsi vozitko, ktere tu maji Filipinci misto auta, na ktere nemaj. Kazdopadne moje zelene srdce dost trpi i tak :). Vseobecne tu na ekologii moc nedaj, plati bezvyhradne, ze ekologii se zabyvaji jenom ty staty, Barahttp://www.blogger.com/profile/03214456818634131549noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-30459467350141506192008-05-02T18:37:00.013+02:002008-05-02T19:06:12.786+02:00Boj za druhou šanci pro Projekt ŠanceBílý tiskový stan, Džamila Stehlíková - ministryně vlády České republiky pro lidská práva a národnostní menšiny, Petr Janda, Petr Muk a Petr Novotný jako kmotři, Ivan Douda - člen Výboru dobré vůle – nadace Olgy Havlové, László Sümegh - koordinátor Projektu Šance, sponzoři a partneři Projektu Šance, tiskový mluvčí MČ Praha 5 a příjemně překvapující záplava novinářů s televizními kamerami, Pavlahttp://www.blogger.com/profile/17290772029380542029noreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-72156080621824634292008-04-24T16:23:00.002+02:002008-04-24T16:33:09.210+02:00PR: Kontaktujte mě jen přes FaceBook, prosím37 266 nepřečtených e-mailů v poštovní schránce přiměly novináře Financial Times k neotřelému kroku. Bude reagovat pouze na odkazy od svých kontaktů ve FaceBooku a posílá jasný signál PR agenturám: když mi budete posílat zajímavé zprávy, zařadím vás do svých kontaktů. Když ne, máte smůlu. Ať už si to přiznáme nebo ne, žijeme v době sociálních sítí. Networking neboli budování sítí kontaktů je Zolihttp://www.blogger.com/profile/08586057930327201327noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4195414570066817360.post-18904740759800973152008-04-14T11:07:00.004+02:002008-04-14T11:13:51.346+02:00Komunikaci nepotřebují jen firmyNa začátku března proběhlo v pražském hotelu Pyramida vyhlášení nejlepšího handicapovaného sportovce za rok 2007. Na setkání sportovců, zástupců svazů, sponzorů i médií bylo možné vidět, proč je taková akce prospěšná. Řada lidí by možná namítla, že podobné slavnosti jsou jenom zbytečným a okázalým večírkem pro pár vyvolených, ve skutečnosti se jedná o veskrze užitečný nástroj. Uhodnete k čemu Roberthttp://www.blogger.com/profile/07373761522539415259noreply@blogger.com0